Stillingsbeskrivelse – Kundeservicemedarbeider (ekstrahjelp)

Endelig våkner kulturlivet igjen, og i den forbindelse søker vi flere flinke folk til vårt kundesenter lokalisert sentralt i Oslo (ekstrahjelp). Drømmer du om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. Jobben består hovedsakelig av å svare på henvendelser fra publikum, men du må også kunne bistå med andre operative oppgaver som for eksempel å jobbe ute på arrangementer.

Arbeidsoppgaver i stillingen er:

  • Å besvare og behandle henvendelser fra publikum
  • Sikre at kundene får gode opplevelser gjennom god service og bruk av våre tjenester
  • Bistå kunder med kjøp av større antall billetter og bestilling av gavekort for bedrifter
  • Håndtere diverse administrative oppgaver som går under Ticketmaster Servicesenter
  • Mulighet til å jobbe på arrangementer med scanning, feilsøking og innslipp

For å lykkes i stillingen kreves det at:

  • Du er over 18 år
  • Har minimum fullført videregående skole
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig)
  • Du er “serviceminded”, arbeider effektivt og målrettet 
  • Har tidligere erfaring innen salg og/eller kundeservice
  • Du arbeider godt i forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner
  • Kjennskap til Zendesk er en fordel

Vi ønsker at du har følgende egenskaper:

  • Er strukturert og nøyaktig
  • Positiv og engasjert
  • Pålitelig og ansvarsbevisst
  • Selvgående, organisert og kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
  • Løsningsorientert
  • Punktlig og fleksibel
  • Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen

Dette kan vi tilby deg:

  • Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren
  • Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget)
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Mulighet for mange gode kulturopplevelser

Om Ticketmaster:

Ticketmaster er Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren og er del av Live Nation Entertainment, verdens største underholdningsselskap. Ticketmaster er for tiden tilgjengelig i over 20 markeder over hele verden og er verdens femte største e-handelsside. Våre kunder omfatter fotballklubber, festivaler, teatre, konsertlokaler, orkestre, promotorer, kulturhus m.m. Gjennom kontinuerlig utvikling og nyskapning leverer Ticketmaster billettsystem løsninger, distribusjon og markedsføringstjenester for å hjelpe våre arrangører til å selge flest mulig billetter til best mulig pris.

Les mer om Ticketmaster og noen av våre kunder her

Er dette noe for deg?

Send inn søknad + CV til [email protected]. Frist 8. august.

Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende.

Forventet oppstart i august/september.