Vi er din samarbeidspartner
Vi er mer enn et billettsystem. Vi er en samarbeidspartner for våre arrangører. Du fokuserer på det du er best på – så tar vi oss av resten.
Siste nytt

Øk synligheten med nye markedskanaler i 2024

Vi har testet ut og lagt til ulike nye markedskanaler i vårt produktsortiment, så du kan maksimere synligheten for ditt arrangement der ditt publikum befinner seg. I følge vår siste publikumsundersøkelse kommer det frem viktigheten av å være synlig under hele salgsperioden til et arrangement. ...

Ticketmasters data seirer over Meta i ny test

Om du er eller har vært kunde hos Ticketmaster har du sikkert fått med deg slagordet "Med Ticketmaster selger du flere billetter". Vi tok vårt eget slagord på prøve og satt vår egen data opp mot Meta og deres KI data i en A/B-test. I gode gamledager fikk du god spredning, engasjement og ...

Hva sier publikum om billettkjøp i 2024?

Det å oppleve magien av live-arrangementer er en uforglemmelig følelse, så det er kanskje ikke så rart at så mange som 77% planlegger å bruke like mye eller mer penger på billettkjøp i år som i fjor. Med hjelp fra Kantar har vi spurt publikum om hva de tenker om billettkjøp i 2024. Når ...

Ticketmaster er igjen på topp i årlig bransjeundersøkelse

Hvert år gjennomfører vi sammen med Kantar en bransjeundersøkelse som representerer live-publikummet og deres tanker om billettleverandører. Nå er årets undersøkelse klar, og Ticketmaster topper igjen listen med over 95% merkevarekjennskap! Vi er også billettleverandøren som live-publikummet ...

Gi en donasjon og støtt Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Ticketmaster har siden 2019 vært stolt partner med Kreftforeningen, og har nå bidratt med over 2.5 million kroner gjennom donasjoner og andre tiltak. Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon er en felles stor dugnad i kampen mot kreft og Norges nest største innsamlingsaksjon. Ingen går ...

Din samarbeidspartner

Vi er mer enn et billettsystem. Vi er en samarbeidsparter for våre arrangører. Med våre fleksible løsninger finner i det som passer best for deg.