Vi søker flere flinke folk til vårt kundesenter! Har du et hjerte for god kundeservice og ønsker å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. 

I rollen som “Customer Service Coordinator” kommer du til å være en del av vårt kundesenter. Her kommer du til å jobbe med å svare på kundehenvendelser via mail, sosiale medier og interne systemer. I tillegg til dette kommer du til å ha ansvar for å betjene våre billettkontorer under større arrangementer. Der vil ditt ansvar være billett- og systemproblemer, både før, under og etter arrangementer. Jobb på kvelder og i helger må derfor påberegnes.

Ticketmaster er Norges ledende billettleverandør av billettjenester til kultur, underholdning og sportssektoren. Vi er eid av Ticketmaster International, som er verdens ledende billettformidlingsselskap og del av Live Nation Entertainment Group.

Kvalifikasjonskrav

  • Har tidligere erfaring innen kundeservice eller support. Gjerne innen arrangementer/reiseliv
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig)
  • Du er “serviceminded”
  • Du arbeider godt i forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner

Egenskaper

  • Positiv og engasjert
  • Pålitelig og ansvarsbevisst
  • Selvgående, organisert og kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
  • Løsningsorientert
  • Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen

Dette kan vi tilby deg:

  • Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren
  • Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget)
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Mulighet for mange gode kulturopplevelser

Ansettelsesform: 100 % (vikariat ut 2022)

Oppstart: Så snart som mulig

Arbeidstid: Vil variere og avtales nærmere. Jobb på kvelder og i helger må påberegnes

Lokasjon: Sentralt i Oslo Sentrum

Om Ticketmaster:

Ticketmaster er Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren og er del av Live Nation Entertainment, verdens største underholdningsselskap. Ticketmaster er for tiden tilgjengelig i over 20 markeder over hele verden og er verdens femte største e-handelsside. Våre kunder omfatter fotballklubber, festivaler, teatre, konsertlokaler, orkestre, promotorer, kulturhus m.m. Gjennom kontinuerlig utvikling og nyskapning leverer Ticketmaster billettsystem løsninger, distribusjon og markedsføringstjenester for å hjelpe våre arrangører til å selge flest mulig billetter til best mulig pris.

Les mer om Ticketmaster og noen av våre kunder her

Er dette noe for deg?

Send inn søknad + CV til [email protected] Frist 8. mai.

Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende.