Sommeren nærmer seg med stormskritt og nå er årets sommerkampanje endelig klar! Vi oppfordrer publikum til å fylle sommerferien med minnerike opplevelser for store og små! Kampanjen linker inn til vår årlige Sommerguide, og skal gjøre det enkelt for publikum å få en oversikt over sommerens arrangementer. Guiden promoteres bredt i våre markedskanaler og via betalt annonsering på blant annet YouTube, Facebook og Instagram.

– Sammen med byrået vårt, JCP Prad spiller vi videre på konseptet fra i fjor; “Hva med noe helt annet?” og med et glimt i øyet tar årets film utgangspunkt i utfordringer man kan oppleve på telttur – for så å oppfordre til å heller dra på et arrangement i sommer. Målet med kampanjen er å inspirere, og gjøre det enkelt for publikum å finne på noe gøy med familie og venner i ferien. Enten man er ute etter konsertopplevelser, festivalstemning, teaterforestillinger eller familievennlige aktiviteter, så har vi satt sammen en guide med de mest spennende arrangementene som skjer rundt om i landet, sier Malene Andersen, Brand & Campaign Lead Region North i Ticketmaster.

Sjekk ut årets kampanjefilm her:

Ble ikke teltturen helt Instagram? Hva med noe helt annet? Bli med på konsert, festival eller show i sommer😎

Hva med noe helt annet?
Sjekk ut hva som skjer på Ticketmaster.

Sjekk også ut årets festivalguide!

Endelig er våren her og snart kommer sommeren også. I den forbindelse lanserer vi nå vår årlige Ticketmaster festivalkampanje. Med kampanjen guider vi publikum gjennom tidenes festivalsommer!

Les mer her.

Dine fordeler som Ticketmaster kunde

Ticketmasters sommerkampanje er bare en av fordelene med å selge billetter hos oss. Visste du at som kunde av Ticketmaster får du automatisk ta del av vår markedsføring på Spotify, Google Ads og automatiserte e-poster, helt uten ekstra kostnad? Med vår unike data, sterke merkevare og markedskanaler selger du flere billetter! Les mer om her.

Er du ikke en Ticketmaster kunde? Kontakt oss her eller om du har spørsmål til markedsavdelingen ta kontakt med oss på [email protected].