Vi er din samarbeidspartner
Vi er mer enn et billettsystem. Vi er en samarbeidspartner for våre arrangører. Du fokuserer på det du er best på – så tar vi oss av resten.
Siste nytt
Brenner du for digital markedsføring og ønsker du jobbe med å oppnå resultater gjennom betalte annonser i ulike kanaler? Da er du kanskje vår nye Client Marketing Coordinator!
Som vår nye kollega vil du få ansvaret for å sette opp betalte annonser på tvers av digitale plattformer som Meta, ...
Møt vår nye kollega. Vi ønsker Sander velkommen til markedsavdelingen i Ticketmaster!
Sander Johansen | Marketing Intern
"Hei! Er 19 år, fra lille Vadsø i Øst-Finnmark. I 2022 tok jeg det store steget med å flytte til Oslo for å forfølge studiet mitt (alt utenfor studiet). Jeg er nå inne ...
Ticketmaster Sport har signert fire nye Premier League-kunder i løpet av 2022/2023-sesongen, noe som gjør Ticketmaster til den ledende billettleverandøren for Premier League.
Brentford, Crystal Palace, Everton og Wolves har alle valgt Ticketmaster som sin eksklusive billettpartner for å ...
Ticketmaster er opptatt av bærekraft, og ønsker bidra ved å gjøre en innsats for miljøet rundt oss. Derfor er vi stolte av å være Miljøfyrtårn-sertifisert. Å være Miljøfyrtårn-sertifisert innebærer å jobbe systematisk med miljøtiltak i hverdagen. Miljøfyrtårn er en anerkjent norsk ...
For ytterligere å øke sikkerheten til forbrukere på digitale plattformer, innføres et nytt lovkrav fra EU, Digital Services Act (DSA), 10. juli 2023. Lovkravet innebærer at du som kjører kampanjer på Facebook og Instagram (META) må oppgi både hvem som står bak annonsen og hvem som betaler. Det ...
Din samarbeidspartner
Vi er mer enn et billettsystem. Vi er en samarbeidsparter for våre arrangører. Med våre fleksible løsninger finner i det som passer best for deg.