Vi har samarbeidet med Kreftforeningen siden 2019 og for femte året på rad deltok vi i innsamlingsaksjonen, Krafttak mot Kreft. Gjennom donasjoner fra publikum og andre tiltak samlet vi inn hele 210,000 kr i mars. Siden 2019 har vi nå samlet inn neste 2 millioner kroner til kampen mot kreft – tusen takk til alle som har bidratt!

Donasjoner og andre tiltak

Ansatte i Ticketmaster Norge samlet inn penger til Krafttak mot kreft  ved å spre budskapet og sette fokus på aksjonene i Ticketmaster sine markedskanaler. Vi la også på muligheten for donasjoner i kjøpsprosessen på Ticketmaster.no i hele mars sånn at billettkjøpere kunne bidra ved å donere 35 NOK til Kreftforeningen i forbindelse med sitt billettkjøp.

– I løpet av de siste fem årene har vi sammen med publikum samlet inn nesten 2 millioner kroner, og vi er veldig stolte av kunne bidra til en så viktig sak. Kreftforskning er er i fokus for hele Ticketmaster-konsernet, og støttes på ulike måter i over 20 land. De fleste av oss har dessverre et nært forhold til kreft så det å jobbe i en bedrift som har dette som en hjertesak er utrolig givende og motiverende for oss ansatte, sier Marisanna Danielsson, markedsdirektør i Ticketmaster Norge.

– Vi drives av å skape minner for livet for publikum, og ved å samarbeide med Kreftforeningen håper vi kunne bidra til at flere engasjerer seg og donerer sånn at de som rammes får den omsorgen de trenger, og at enda flere overlever kreft og kan få føle på live- opplevelser som skaper minner for livet, legger Marisanna til.