Er du vår nye Client Support Specialist? Dette er en 100% stilling i vårt Client Support Team lokalisert sentralt i Oslo. Drømmer du om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. Teamet på support er ansvarlig for å tilrettelegge og tilgjengeliggjøre billettsalget til ulike arrangement på en best mulig måte både for arrangører og publikum. Jobben består hovedsakelig av å supportere våre arrangører fra før salgsstart til etter at arrangementet er avholdt., men du må også kunne bistå med andre prosjekter og operative oppgaver.

Stillingsbeskrivelse – Client/Event Support specialist

Arbeidsoppgaver i stillingen er:

• Daglig supportere våre arrangører i våre systemer
• Opprette og tilrettelegge alle type arrangement for salg i våre systemer
• Utvikle og beholde gode relasjoner med våre arrangører
• Være rådgiver for våre arrangører i all håndtering som omhandler billettsalg
• Koordinere og holde i ulike prosjekter
• Være en god samarbeidspartner for våre arrangører
• Ta i mot nye kunder og hjelpe disse med å komme godt i gang med våre systemer
• Ha presentasjoner og opplæring for nye og eksisterende kunder
• Noe reisevirksomhet vil være påkrevet

For å lykkes i stillingen kreves det at:

• Du har god kjennskap til kulturlivet i Norge
• Du har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig)
• Du er serviceinnstilt, arbeider effektivt og målrettet
• Du kan jobbe selvstendig
• Du har tidligere erfaring innen kundeservice
• Du arbeider godt til forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner
• Kjennskap til SalesForce er en fordel

Vi ønsker at du har følgende egenskaper:

  • Er strukturert og nøyaktig
  • Positiv og engasjert
  • Pålitelig og ansvarsbevisst
  • Selvgående, organisert og kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
  • Løsningsorientert
  • Punktlig og fleksibel
  • Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen

Dette kan vi tilby deg:

• Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren
• Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget)
• Fast 100% stilling i et team med flere andre Client/Event support specialists
• Opplæring og mulighet for å opparbeide deg erfarenhet innen billettering av kultur- og eventsektoren
• Varierte arbeidsoppgaver
• Mulighet for mange gode kulturopplevelser

Om Ticketmaster:

Ticketmaster er Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren og er del av Live Nation Entertainment, verdens største underholdningsselskap. Ticketmaster er for tiden tilgjengelig i over 20 markeder over hele verden og er verdens femte største e-handelsside. Våre kunder omfatter fotballklubber, festivaler, teatre, konsertlokaler, orkestre, promotorer, kulturhus m.m. Gjennom kontinuerlig utvikling og nyskapning leverer Ticketmaster billettsystem løsninger, distribusjon og markedsføringstjenester for å hjelpe våre arrangører til å selge flest mulig billetter til best mulig pris.


Les mer om Ticketmaster og noen av våre kunder her

Er dette noe for deg?

Send inn søknad + CV her.
Frist: Snarest