Vårt team
Vi er en fullservice leverandør, og en samarbeidspartner for våre kunder. Vårt erfarne team av eksperter hjelper deg når du måtte ha behov for det. Vårt mål er å hjelpe deg med å selge flest mulig billetter, generere inntekt og øke profitten din.
Lederteamet
Kristian Seljeset
Vice President, Region North
Kristian har vært leder for Ticketmaster Norge i over 12 år. Han er også leder for Ticketmaster i Sverige og Finland.
Han har bred bakgrunn fra produktutvikling, digitalisering, e-handel og ledelse av kommersielle tekniske organisasjoner.
De siste 12 årene har han guidet oss igjennom veien fra fysiske billetter og fysiske utsalgsstedet til en digitalisert hverdag hvor mobilen og digital sikkerhet står i sentrum.
Kristian og hans team er alltid fokusert på å hjelpe våre arrangører og publikum med løsninger som forenkler deres hverdag.
Med dyp interesse for musikk og sport er dette en mann man ønsker å ha med seg på quiz-kveld.
Gunn Kjersti Vegelbo
Client Support Manager
Gunn Kjersti har jobbet i Ticketmaster i 26 år og er teamleder på support for våre arrangører. Client support er et herlig team med en god blanding av gamle gode travere og nye friske tilskudd som til sammen innehar imponerende mange års erfaring, kunnskap og engasjement til å hjelpe våre arrangører med å tilrettelegge billettsalget på en best mulig måte.
Ta kontakt med Gunn Kjersti og client support teamet på: [email protected]
Julius Bjørneboe
Client Development Director
Julius har jobbet I Ticketmaster i over 10 år. Han startet som Key Account Manager mot festival markedet i 2014 og ble en del av ledergruppen i Norge som Sales Director i 2021. Han leder i dag Client Development avdelingen som har ansvaret for det kommersielle rundt arrangørene vi har i Norge. Avdelingen består av tre fantastisk flinke Key Account Managers som følger opp arrangører innenfor musikk, festival, sport, teater, stand-up mm.
Ta kontakt med Julius og client development teamet på: [email protected]
Nora
Fan Support Manager
Nora har jobbet i Ticketmaster siden 2018. Hun har tidligere vært innom markedsavdelingen og Client Support, men jobber i dag som leder for Fan Support. Teamet består av en gjeng engasjerte kundebehandlere med flere års erfaring og mye kompetanse. Fan Support sitt mål er å yte best mulig service til våre kunder, skape en god kundeopplevelse, og bistå arrangører med å finne gode løsninger.
Les mer her hvordan du kommer i kontakt med vår fan support team her.
Truls Liang
Product Operation Manager
Truls Liang har jobbet i billettbransjen i over 10 år, og som prosjektleder i Kongsberg Jazzfestival, før han startet i Ticketmaster i 2023. Forbedringer og «ingen utfordringer er for store», er mantraet. Teamet er regionalt og arbeider på tvers av Sverige, Finland og Norge. Truls og prod-ops-teamet jobber med avansert support, dokumentasjon, testing, statistikk, produktkonsultering, utrulling av nye produkter og tjenester og utviklingsforespørsler rundt disse.
Ta kontakt med product operations teamet på: [email protected]
Marisanna Steen Danielsson
Senior Director Marketing
Marisanna har jobbet i Ticketmaster i over 6 år, og har over 18 års erfaring innen digital markedsføring. Hun leder i dag markedsteamet i Norge, men er også en del av den regionale ledergruppen som leder for Marketing. Markedsteamet er en gjeng av eksperter innen performance marketing, sosiale medier, brand, CRM, analyse og mye mer. Vi som team er her for å hjelpe våre arrangører med å selge flere billetter. Dette gjør vi gjennom Ticketmaster sin unike data, sterke merkevare og markedskanaler.
Ta kontakt med marketing teamet på [email protected]
Björn Schmidt
Senior Director Finance
Björn leder økonomiavdelingen i Norge.
Ta kontakt med økonomi teamet på: [email protected]
Kjell Kildal Askvig
Senior Director Operations.
Kjell har jobbet i Ticketmaster i 6 år. Han startet som leder for Support og Kundeservice i 2018. Da Norge Sverige og Finland begynte å jobbe sammen som en region gikk han inn i regional ledergruppe som leder for Operations. Regional Operations består to regionale team som jobber med IT og Produkt samt 4 lokale support team som utgjør vår arrangørsupport i de tre markedene. Avdelingene jobber tett sammen med hverandre samt med team fra andre regioner for å sørge for at vi til en hver tid har de beste support prosesser, arbeidsmetoder og kunnskap for å støtte våre arrangører gjennom et arrangements livsløp.
Ta kontakt med operations teamet på: [email protected]
Bli en del av vårt team
Vi jobber med fremtidsrettede produkter og løsninger som forbedrer måten publikum får tilgang til live-arrangementer. Bli en del av vårt team av eksperter idag.
Mer oM oss
vår historie
Oppdag hvordan Ticketmaster har holdt seg i forkant av innovasjon og utviklet billett-bransjen.
Våre Kunder
Møt noen av våre fantastiske globale og lokale kunder som vi samarbeider med.
Våre løsninger
Oppdag hva vi kan oppnå sammen, og hvordan vi støtter deg med våre løsninger gjennom hele kundereisen.