Ticketmaster støtter Kreftforeningens #sjekkdeg-kampanje. Vi har siden 2019 vært stolt partner med Kreftforeningen og har bidratt med over 1 million kroner gjennom donasjoner og andre tiltak. Denne gangen støtter vi Kreftforeningen og #sjekkdeg-kampanjen med å spre budskapet i våre markedskanaler.

Ring legen, ta livmorhalsprøve og unngå livmorhalskreft. Del #sjekkdeg med kvinnene du er glad i – din oppfordring kan redde liv 💙

Målet med #sjekkdeg-kampanjen er å få flere kvinner med i Livmorhalsprogrammet. Antall kvinner som tar livmorhalsprøve har økt siden kampanjen startet i 2015, og mange har unngått å få livmorhalskreft – dette viser at innsatsen nytter. Livmorhalskreft er en kreftform vi langt på vei kan utrydde. Skal vi få til det, må enda flere kvinner mellom 25 og 69 år ta livmorhalsprøve. 7 av 10 kvinner følger Livmorhalsprogrammet. 3 av 10 gjør det ikke.

#sjekkdeg

Du kan lese mer om kampanjen på Kreftforeningens hjemmeside her.
Les mer om hvordan du kan støtte Kreftforeningen her.