Alle våre beste idéer begynner med våre kunder. Vi utvikler løsninger basert på våre kunders behov for å drive bransjen fremover. Utforsk våre nyheter for å få en smakebit på siste nytt fra oss.
Ekspertise, Ledig stilling
Vi søker ekstrahjelp til vårt kundeserviceteam!
Har du et hjerte for god kundeservice, en interesse for å skape gode løsninger og et ønske om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. Stillingsbeskrivelse – Customer Service Coordinator (ekstrahjelp)
Har du et hjerte for god kundeservice, en interesse for å skape gode løsninger og et ønske om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. Stillingsbeskrivelse – Customer Service Coordinator (ekstrahjelp) Fan Support er et dedikert team som har hovedansvaret for å håndtere henvendelser fra kunder knyttet til […]
Tickemaster festivalguide Hva er vel bedre enn å se de beste artistene med de beste vennene i sommersola? Vår årlige festivalkampanje er som i fjor delt inn i to faser; den første startet i april med fokus på den unike festivalopplevelsen. Dette ble visualisert med videoannonser hvor vi guider publikum gjennom sommerens festivaler – med […]
Forbedret kjøpsopplevelse med den nye Ticketmaster-appen
En global app tilpasset et internasjonalt publikum Den nye globale Ticketmaster-appen er endelig klar for Norge! Med et moderne design, smartere funksjoner og en sømløs brukeropplevelse, er appen skreddersydd for et internasjonalt publikum – og gir publikumet deres en enda enklere, mer personlig og engasjerende opplevelse. Hva er nytt? Last ned den nye globale Ticketmaster-appen […]
Har du et hjerte for god kundeservice, en interesse for å skape gode løsninger og et ønske om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. Stillingsbeskrivelse – Customer Service Coordinator (ekstrahjelp)