Kundeservice

two girls helping each other on the computer

Et lokalt team som vet hva du trenger.

Vårt lokale team av eksperter er klare for å hjelpe deg, på tvers av salg, rapportering, markedsføring, programmering av arrangementer, scanning, m.m. Vi er bara en telefon eller e-post unna når du trenger oss.


Enten du er ny til Ticketmaster sine verktøy eller ønsker en oppdatering på nye funksjoner, er vårt client support team her for å hjelpe deg. Vi vet hvor viktig og kompleks din situasjon kan være.

Vanlige spørsmål fra nye kunder

Hva kan jeg forvente av svartid fra Ticketmaster?

At Ticketmaster you don’t have to wait. Every client has a dedicated operations specialist and access to around-the-clock support through our Support Community! In addition, we provide an array of self-service tools that offer the flexibility you need to control all aspects of your business from event build to event day.

Hvordan kan jeg spore markedsføringen min?

Vi implementerer pixlene dine på dine arrangementsider på Ticketmaster slik at du får sporet både traffikk og salg fra dine markedsføringskampanjer.

Hvilke løsninger tilbyr Ticketmaster for å maksimere markedsføringsmulighetene for mitt arrangement?

Ticketmaster tilbyr en rekke ulike løsninger for alle typer av arrangementer – uansett størrelse og/eller sjanger. Våre kunder i alle segmenter og størrelser. kunde av Ticketmaster får du automatisk ta del av vår markedsføring på Spotify, Google Ads og automatiserte e-poster, helt uten ekstra kostnad? Med vår unike data, sterke merkevare og markedskanaler selger du flere billette

Er systemet deres PCI-kompatibelt og P2PE-sertifisert?

Ja, og her er du i trygge hender.

Hvilke teknologier bruker Ticketmaster for å støtte mine billettbehov?

Gjennom stabile billetteringsplattformer og fleksible SDK-er, API-er og integrasjoner med partnere, kan vi imøtekomme de unike behovene til alle arrangører.

Kontakt oss
Andy White, Freelance WordPress Developer London