Våre kunder

Sammen innfrir vi forventninger med familien vår fra Live Nation, til vårt nettverk av promotører, lokaler, labels, managers, artister og samarbeidspartnere innenfor opplevelsesbransjen.

«Ticketmaster har hatt ansvar for billettsalget til de ti konsertene Karpe skal spille i Oslo Spektrum i august 2021. Deres markedskanaler har gitt oss den best tenkelige synligheten og oppfølgingen fra supportavdelingen har vært over all forventning – både før og under billettslipp. Vi gleder oss til videre samarbeid med Ticketmaster Norge.»

Silje Larsen Borgan

Manager, Little Big Sister

«Ticketmaster+Palmesus = ❤
Ticketmaster har trofast stått ved vår side på reisen fra en liten vennersvennerfest til Skandinavias største strandfest.
Behovene har forandre seg og idéene har kommet på rekke og rad, hvor Ticketmaster har vært en god sparringspartner og hele tiden løsningsorientert. Stikkord for vårt samarbeid er i
nnovasjon (fra oss og Tickemaster), passion og  kompetanse!»

Anders Iglebekk

CTO, Palmesus

«Ticketmaster er en super samarbeidspartner som har vært til stor hjelp i vår virksomhet i et krevende marked.

– Dedikerte ansatte 
– Rask support 
– Gode systemer
Ticketmaster er et naturlig valg av billett-leverandør for oss.»
Andreas Kristiansen

Daglig Leder, Wrightegaarden

«Etter 15 år som kunde har jeg rimelig god kjennskap til Ticketmaster som organisasjon. Både plattformen for billettsalg og oppfølging fra Ticketmaster sine ansatte fungerer utmerket. De gangene vi har hatt utfordringer får vi raske hjelp. Det tar jobben seriøst og løser våre problemer. Det gjelder både i og etter arbeidstid.

Ticketmaster bruker penger på å synliggjøre våre oppsetninger både gjennom Google ads og søkeord og sosiale medier, samt redaksjonelle nyhetsbrev og annonser på ticketmaster.no. På denne måten hjelper de oss å nå et annet publikum enn de som er våre kjernekunder.»

Magnus Giving

Digitalt Ansvarlig, Oslo Nye Teater

«I Ticketmaster-sammenheng er vi en liten arrangør. Likevel har vi de siste fem årene opplevd å bli fulgt opp på en måte som er helt unik; Raske tilbakemeldinger, egne folk som er tett på og som er lett å jobbe med og ikke minst en billett-pusher som står oss last og brast i gode og onde. 

 Alt dette har bidratt til at vi som arrangør har fått både muskler og selvtillit til å bygge publikum, kunnskap og evnen til å satse tungt i et krevende marked. 

 All ynglende business handler om gode relasjoner og de har vi mange av i Ticketmaster Norge.»

Jan Kenneth Transeth

Manager, Dirty Old Town AS/ Karmakosmetix Music

«Brygga Kultursal Halden er en stor aktør på kulturfronten i Viken og den største lokale aktøren i Halden. Vårt nedslag er både lokalt, regionalt, nasjonalt og internasjonalt, spesielt mot Sverige og Danmark med kort avstand til begge land. Som en seriøs driver er vi avhengig av topp leveranse på vårt ticketingsystem, og for meg er det kun Ticketmaster som oppfyller våre krav til leveranse.

For det første er selskapet meget godt etablert med over 40 års erfaring. De har en lojal og stabil stab med årelang og inngående kjennskap til både markedsrelaterte problemstillinger så vel som tekniske. Dette gir en unik kompetanse man ikke kan finne andre steder.

For det andre er servicenivået høyt, noen ganger skyhøyt. Med dette menes at Ticketmaster stikker seg frem også på servicenivå, som igjen er basert på servicekompetansen. Det ene er at jeg har et lokalt kontor å forholde meg til, både på telefon og mail, men også fysisk, der jeg kan ta turen innom og bli møtt med serviceinnstilte medarbeidere.

For det tredje har Ticketmaster gode tekniske løsninger, de er raske på leveranse og de er meget lydhøre for ønskede tillegg eller endringer i eksisterende systemer.

For det fjerde besitter Ticketmaster en unik kunnskap om markedet fordi de har vært i gamet så lenge. De kjenner konjunkturene og hvordan man best implementerer løsninger og markedskampanjer. Og det er særs viktig. Man kjenner sitt lokale marked best, mens Ticketmaster kjenner alt utenfor.

For det femte har man muligheter til å skape kontrakter skreddersydd for eget behov, ikke bare en standardmal som alle får. I denne kan man legge inn f.eks. markedsrelatert bistand som man får mye ut av. Med 236 000 følgere er det klart at Brygga ønsker å være med der synligheten er størst.

For det femte er man som kunde hos Ticketmaster med i en merkevare som er verdens største innen billettering. Det skaper kvalitetsfølelse og en seriøsitet som ikke har grenser. Med dette mens at kunder i andre land kjenner til merkevaren Ticketmaster, og det er meget stor sannsynlighet for at kundene har konto fra før. Dette merker vi godt med svensker som kommer på våre arrangementer.

Til sist er det viktig å fremheve at hos Ticketmaster er man ikek bare en kunde, men mer en venn som behandles deretter. Å by på seg selv er meget lett hos Ticketmaster, fordi man får dobbelt tilbake.»

Martin Gundersen

Daglig Leder, Brygga Kultursal Halden

Klar for å løfte billettsalget ditt til et nytt nivå?