Stillingsbeskrivelse – Kundeservicemedarbeider (ekstrahjelp)
Endelig våkner kulturlivet igjen, og i den forbindelse søker vi flere flinke folk til vårt kundesenter lokalisert sentralt i Oslo (ekstrahjelp). Drømmer du om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. Jobben består hovedsakelig av å svare på henvendelser fra publikum, men du må også kunne bistå med andre operative oppgaver som for eksempel å jobbe ute på arrangementer.
Arbeidsoppgaver i stillingen er:
- Å besvare og behandle henvendelser fra publikum
- Sikre at kundene får gode opplevelser gjennom god service og bruk av våre tjenester
- Bistå kunder med kjøp av større antall billetter og bestilling av gavekort for bedrifter
- Håndtere diverse administrative oppgaver som går under Ticketmaster Servicesenter
- Mulighet til å jobbe på arrangementer med scanning, feilsøking og innslipp
For å lykkes i stillingen kreves det at:
- Du er over 18 år
- Har minimum fullført videregående skole
- Har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig)
- Du er «serviceminded», arbeider effektivt og målrettet
- Har tidligere erfaring innen salg og/eller kundeservice
- Du arbeider godt i forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner
- Kjennskap til Zendesk er en fordel
Vi ønsker at du har følgende egenskaper:
- Er strukturert og nøyaktig
- Positiv og engasjert
- Pålitelig og ansvarsbevisst
- Selvgående, organisert og kan håndtere flere arbeidsoppgaver samtidig
- Løsningsorientert
- Punktlig og fleksibel
- Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen
Dette kan vi tilby deg:
- Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren
- Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget)
- Varierte arbeidsoppgaver
- Mulighet for mange gode kulturopplevelser
Om Ticketmaster:
Ticketmaster er Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren og er del av Live Nation Entertainment, verdens største underholdningsselskap. Ticketmaster er for tiden tilgjengelig i over 20 markeder over hele verden og er verdens femte største e-handelsside. Våre kunder omfatter fotballklubber, festivaler, teatre, konsertlokaler, orkestre, promotorer, kulturhus m.m. Gjennom kontinuerlig utvikling og nyskapning leverer Ticketmaster billettsystem løsninger, distribusjon og markedsføringstjenester for å hjelpe våre arrangører til å selge flest mulig billetter til best mulig pris.
Les mer om Ticketmaster og noen av våre kunder her
Er dette noe for deg?
Send inn søknad + CV til [email protected]. Frist 8. august.
Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende.
Forventet oppstart i august/september.