Hvert år gjennomfører vi sammen med Kantar en bransjeundersøkelse som representerer live-publikummet og deres tanker om billettleverandører. Nå er årets undersøkelse klar, og Ticketmaster topper igjen listen med over 95% merkevarekjennskap! Vi er også billettleverandøren som live-publikummet tenker på først (“top of mind”), har den største andel av lommeboka “share of wallet”, og er den foretrukne billettleverandøren blant den norske befolkningen. Live-publikummet rangerer også Ticketmaster høyt når det kommer til: “det er enkelt å kjøpe billetter” og vi er “til å stole på”.

Dette sier publikum om Ticketmaster;

  • 95% kjenner til Ticketmaster som varemerke
  • 48% av billettkjøpere besøker Ticketmaster først når de skal finne billetter
  • 40% nevner Ticketmaster først / top of mind (nærmeste konkurrent er 3%)
  • 61% av befolkningen sier de har kjøpt billett via oss de siste 12 månedene
  • Ticketmaster er til å stole på
  • Har et et bredt utvalg
  • Er enkelt å kjøpe billetter

Ta kontakt med markedsavdelingen om du ønsker vite mer om undersøkelsen / resultatene.