Ticketmaster Julekampanje

Hva med et minne for livet i julegave? I november og desember promoterer vi årets Ticketmaster julekampanje, «Alt jeg ønsker meg til jul er live.» Målet med kampanjen er å inspirere publikum til å lage sin live-ønskeliste. Vi guider publikum gjennom alt innen konserter, humor, teater & show, festivaler og opplevelser.

Synlighet i en rekke kanaler

Vår ønskeliste-guide promoteres gjennom våre markedskanaler som spotlights på hjemmesiden, nyhetsbrev og organiske poster i sosiale medier. I tillegg annonserer vi i betalte kanaler som Facebook, Instagram, TikTok og Google Søk. Alle annonser linker inn til vår live-ønskeliste landingsside.

ticketmaster sesongkampanjer

Som Ticketmaster-kunde drar du nytte av våre sesongbaserte markedskampanjer som julekampanen – disse er rettet mot sentrale kulturelle øyeblikk og spesifikke sjangre gjennom hele året, og bidrar til å øke bevisstheten rundt arrangementene dine. Ved å bruke vår unike data gir vi dine arrangementer større rekkevidde som sikrer at publikum oppdager arrangementer de kanskje ikke visste om fra før eller får den siste påminnelsen om å kjøpe billetter før det er for sent.

Ticketmaster Marketing Services

Julekampanjen er bare en av fordelene med å selge billetter hos oss. Visste du at som kunde av Ticketmaster får du automatisk ta del av vår markedsføring på Spotify, Google Ads og automatiserte e-poster, helt uten ekstra kostnad? Med vår unike data, sterke merkevare og markedskanaler selger du flere billetter! 


Nyheter
Produkter & Løsninger
Våre løsninger
Markedsføring
Markedsføring & analyse
Kontakt oss
Andy White, Freelance WordPress Developer London