Har du et hjerte for god kundeservice, en interesse for å skape gode løsninger og et ønske om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg. 

Stillingsbeskrivelse – Customer Service Coordinator (ekstrahjelp)

Fan Support er et dedikert team som har hovedansvaret for å håndtere henvendelser fra kunder knyttet til billettkjøp og relaterte spørsmål. Avdelingen fungerer som et viktig bindeledd mellom våre kunder og våre tjenester, og jobber kontinuerlig med å sikre en god kundeopplevelse.

Vi søker nå etter flere flinke folk til vår kundesupportavdeling, lokalisert sentralt i Oslo. Jobben innebærer både å svare på henvendelser fra publikum og å jobbe i billettluken på arrangementer.

Vi ser etter deg som er fleksibel med arbeidstider, da jobben innebærer arbeid på arrangementer. Kvelds- og helgearbeid må derfor påregnes. Dette er en ekstrahjelpstilling, så arbeidstiden og behovet vil variere. Stillingen varer ut 2025, med mulighet for forlengelse.

ARBEIDSOPPGAVER

  1. Besvare kundehenvendelser knyttet til billettkjøp via e-post (Zendesk), sosiale medier og andre interne programmer.
  2. Jobbe i billettlukene på arrangementer, hovedsakelig Oslo Spektrum og Unity Arena.
  3. Administrere billettsystemet ved å bistå kunder med informasjon, refusjoner og billettbytte.
  4. Håndtere betalingsproblemer, disputes, feilsøking og utføre andre administrative oppgaver.

FOR Å LYKKES I STILLINGEN SER VI FOR OSS AT DU:

  1. Har minimum fullført videregående.
  2. Har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig).
  3. Er «serviceminded» og opptatt av å skape gode kundeopplevelser.
  4. Har tidligere erfaring innen kunderservice.
  5. Arbeider godt i forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner.
  6. Erfaring med Zendesk eller andre kundeserviceplattformer er en fordel.

VI SER FOR OSS AT DU HAR FØLGENDE EGENSKAPER:

  1. Positiv og engasjert.
  2. Pålitelig og ansvarsfull.
  3. Selvgående og strukturert.
  4. Løsningsorientert.
  5. Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen.
  6. En god lagspiller, men evner også å jobbe selvstendig.
  7. Punktlig og fleksibel.

DETTE KAN VI TILBY DEG:

  1. Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren.
  2. Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget).
  3. Gode forsikringsordninger.

Høres dette ut som deg?

Send inn søknad + CV på norsk her.

Søknadsfrist: 21. mai. Oppstart: så snart som mulig
Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Vi ser frem til å lese din CV og søknad!


Kontakt oss
Andy White, Freelance WordPress Developer London