Har du et hjerte for god kundeservice, en interesse for å skape gode løsninger og et ønske om å jobbe med kultur, musikk og underholdning? Da kan dette være noe for deg.
Stillingsbeskrivelse – Customer Service Coordinator (ekstrahjelp)
Fan Support er et dedikert team som har hovedansvaret for å håndtere henvendelser fra kunder knyttet til billettkjøp og relaterte spørsmål. Avdelingen fungerer som et viktig bindeledd mellom våre kunder og våre tjenester, og jobber kontinuerlig med å sikre en god kundeopplevelse.
Vi søker nå etter flere flinke folk til vår kundesupportavdeling, lokalisert sentralt i Oslo. Jobben innebærer både å svare på henvendelser fra publikum og å jobbe i billettluken på arrangementer.
Vi ser etter deg som er fleksibel med arbeidstider, da jobben innebærer arbeid på arrangementer. Kvelds- og helgearbeid må derfor påregnes. Dette er en ekstrahjelpstilling, så arbeidstiden og behovet vil variere. Stillingen varer ut 2025, med mulighet for forlengelse.
ARBEIDSOPPGAVER
- Besvare kundehenvendelser knyttet til billettkjøp via e-post (Zendesk), sosiale medier og andre interne programmer.
- Jobbe i billettlukene på arrangementer, hovedsakelig Oslo Spektrum og Unity Arena.
- Administrere billettsystemet ved å bistå kunder med informasjon, refusjoner og billettbytte.
- Håndtere betalingsproblemer, disputes, feilsøking og utføre andre administrative oppgaver.
FOR Å LYKKES I STILLINGEN SER VI FOR OSS AT DU:
- Har minimum fullført videregående.
- Har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig).
- Er «serviceminded» og opptatt av å skape gode kundeopplevelser.
- Har tidligere erfaring innen kunderservice.
- Arbeider godt i forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner.
- Erfaring med Zendesk eller andre kundeserviceplattformer er en fordel.
VI SER FOR OSS AT DU HAR FØLGENDE EGENSKAPER:
- Positiv og engasjert.
- Pålitelig og ansvarsfull.
- Selvgående og strukturert.
- Løsningsorientert.
- Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen.
- En god lagspiller, men evner også å jobbe selvstendig.
- Punktlig og fleksibel.
DETTE KAN VI TILBY DEG:
- Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren.
- Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget).
- Gode forsikringsordninger.
Høres dette ut som deg?
Send inn søknad + CV på norsk her.
Søknadsfrist: 21. mai. Oppstart: så snart som mulig
Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Vi ser frem til å lese din CV og søknad!
Klar til å velge oss?
Bli Ticketmaster kunde!
Fortell oss kort om dine planer så tar vi kontakt for å finne den beste løsningen for deg.