Ticketmaster signerer med VM i bryting 2021 på nye Jordal Amfi

Jordal Amfi ble i sin tid bygget til OL i Oslo i 1952, og hallen er igjen klart for et stort internasjonalt mesterskap, nå i ny og moderne drakt. Sammen med Norges Bryteforbund (NBF) skal...

News

745.000 NOK i donasjoner til Kreftforeningen i 2019!

745.000 NOK i donasjoner til Kreftforeningen i 2019!

Ticketmaster Norge er stolt partner med Kreftforeningen. Det å bidra til kreftforskning er et globalt og langsiktig initiativ som Ticketmaster International støtter på ulike måter i over 20 land. I 2019 har Ticketmaster Norge bidratt med over 745.000 kroner til...

Trondheim Calling

Trondheim Calling

10-årsjubileum med flere enn 100 konserter! Ticketmaster er stolt sponsor av Trondheim Calling, en festival som feirer ny, norsk musikk og viser frem artister som er på vei mot et gjennombrudd. Festivalen er også et viktig samlingspunkt hvor musikkbransjen får...

Ticketmaster Experience

Ticketmaster Experience

Ticketmaster Experience gir arrangører mulighet til å selge mat og drikke gjennom sin egen App. La publikum velge fra menyen - bestille - betale online og hente når de selv ønsker. Forhåndssalg av mat og drikke reduserer kø, øker inntekter og gir publikum en bedre...

Ticketmaster Norge 40 år!

Ticketmaster Norge 40 år!

I 2017 er det 40 år siden Ticketmaster startet opp i Norge. Gjennom alle disse årene har vi opparbeidet oss en unik erfaring og kunnskap om det norske markedet, og er Norges i særklasse største markedsplass for kjøp og salg av billetter. I dag er Ticketmaster det...

Co-brandet gavekortløsning

Co-brandet gavekortløsning

Ticketmaster lanserer nå en helt ny co-brandet gavekortløsning. Gavekortløsningen åpner for en portal der arrangør/venue kan selge Ticketmaster gavekort med sitt eget design. Portalen krever et engangsoppsett der design og informasjon legges inn, etter at dette er...

Ticketmaster er blitt miljøfyrtårn!

Ticketmaster er blitt miljøfyrtårn!

"Det er flott at Ticketmaster vil bli Miljøfyrtårn. Det grønne skiftet innebærer at vi må redusere forbruket vårt. I stedet for å kjøpe enda flere ting av det vi allerede har nok av, kan vi bruke tid og penger på opplevelser. At Ticketmaster gjør arrangementer lett...