Vi har testet ut og lagt til ulike nye markedskanaler i vårt produktsortiment, så du kan maksimere synligheten for ditt arrangement der ditt publikum befinner seg. I følge vår siste publikumsundersøkelse kommer det frem viktigheten av å være synlig under hele salgsperioden til et arrangement. Det er lurt å ta en fot i bakken og sjekke ut hvilke markedstiltak du kan gjøre, og hvilke målgrupper du vil nå før du legger ditt arrangement for salg.
Nå øker vi sortimentet vårt med bla. «Reminder Ads» og annonsering hos noen av landets største mediehus. Noe du vil teste ut? Gi lyd til vår markedsavdeling eller din kontaktperson!
Reminder Ads på Instagram
Vil du skape oppmerksomhet og interesse i forkant av et billettslipp? Da er Reminder Ads løsningen. Etter påminnelsen er satt får brukeren tre pushnotifikasjoner – dagen i forkant, 15 minutter før, og når billettsalget starter! Genialt for publikum som får sikret seg billetter til favorittartisten sin, og genialt for arrangør som får maksimalt trykk ved salgsstart.
Schibsted
Med annonser i Schibsted kan du være synlig i noen av landets største nettsider og aviser. I dag når de over 3 millioner mennesker daglig gjennom noen av Norges største merkevarer, som Aftenposten, VG, E24, FINN.no, Prisjakt og Mitt Anbud. Her kan du raskt nå ut til hele Norgesbefolkning, eller kun treffe en spesifikk målgruppe.
Amedia
Amedia er den største utgiveren av aviser i Norge. Deres lokalaviser tilbyr hver for seg og i fellesskap et bredt spekter av annonseprodukter, som gjør at du som annonsør har betydelig valgfrihet. Amedia har blant annet 92 lokalaviser, Nettavisen, Nationen og 10 lokale nettsteder. Til sammen når avisene i deres 2,2 millioner lesere hver dag.
Sticky Ad
Fang oppmerksomheten med Sticky Ad – en bannerannonse på Ticketmaster.no som følger med personen når man scroller på telefon eller desktop. Perfekt for å fange oppmerksomhet og gir god synlighet. Sticky Ad er forbeholdt en annonsør per uke.
Snapchat
For deg med en yngre målgruppe er Snapchat en viktig kanal for å nå rett publikum der de er. Med Snapchat kan man annonsere med bilde, video, story ads eller collection ads.
Dynamisk feed annonsering på Meta
Har du flere arrangementer i salg er annonsering via en dynamisk feed perfekt for deg. Ved hjelp av en automatisk integrasjon mellom Ticketmaster og Meta kan vi nå sette opp annonser som henter ut informasjon om spillested, dato, navn på band og til og med bilde rett fra Ticketmaster.no. Dette er en perfekt løsning for en arrangør med flere arrangementer i salg eller et spillested.
Er du interessert i en eller flere av våre nye kanaler og vil teste? Ta kontakt med oss her!