Fredag 15. oktober var det tid for det årlige Rosa Sløyfe-løpet i Oslo og ansatte fra Ticketmaster stilte opp for å løpe 5 km. Løpet gikk i slak oppoverbakke fra Vaterlandsparken og helt opp til Nydalen. En ganske slitsom tur, men Ticketmaster-ansatte leverte bra og sto på hele veien! Det var fantastisk å kunne samles igjen for å delta på et så viktig arrangement.
Mye ble satt på pause under COVID (spesielt i vår bransje), men det er dessverre ikke tilfelle med kreft 😥. Det føltes derfor ekstra viktig å stille i årets løp, for å gjøre det vi kan for å øke oppmerksomheten rundt brystkreftsaken. For en energi og glede det var blant alle som stilte opp!
Ticketmaster har siden 2019 vært stolt partner med Kreftforeningen og har bidratt med over 850.000 kroner gjennom donasjoner og andre tiltak og denne gangen ønsket vi rette fokus på brystkreftsaken.
Du kan lese mer om tiltak vi har gjort for kreftsaken her, her eller her
Du kan lese mer om kampanjen på Kreftforeningens hjemmeside her.
Les mer om hvordan du kan støtte Kreftforeningen her.