Nå ut til publikum med relevant innhold helt gratis
Som arrangør med arrangement synlig på Ticketmaster.no, får du tilgang til kraften i vårt CRM-system – som automatisk sender ut nyhetsbrev basert på billettkjøpernes atferd. Dette gir deg en effektiv og målrettet måte å nå ut til publikum på.
Hva er automatiserte nyhetsbrev?
Automatiserte nyhetsbrev er e-poster som sendes ut til relevante mottakere basert på deres tidligere aktivitet på Ticketmaster.no. For at et arrangement skal inkluderes, må det være publisert med bilde og dato.
- Lanseringsvarsel: Når et arrangement nærmer seg billettslipp, varsles tidligere interesserte.
- Påminnelser: Publikum får påminnelser om kommende arrangementer de har billetter til, samt arrangementer de har vist interesse for.
- Retargeting: Ved avbrutt kjøp eller sterk interesse uten billettkjøp, sendes en påminnelse om at man har sett på et arrangement.
Over 500 000 abonnenter – din mulighet til å nå bredt
Ticketmaster har over 500 000 aktive nyhetsbrevabonnenter (opt-ins). Som kunde får du mulighet til å:
- Sende segmenterte nyhetsbrev til relevante målgrupper.
- Delta i redaksjonelle utsendelser med høy synlighet.
Ønsker du å vite mer om våre manuelle nyhetsbrev og hvordan du kan bli en del av dem?
Klar for å ta markedsføringen til neste nivå?
Ta kontakt med Ticketmaster-teamet for skreddersydde råd og løsninger.
Bli kunde?
Bli Ticketmaster kunde!
Vil du selge arrangement ditt i en av Norges største nettbutikker og jobbe med en billettleverandør som har de beste partnere og integrasjoner i bransjen!


