Nytt e-postdesign

I en verden full av digitale budskap er det avgjørende å skille seg ut i mengden. Derfor lanserer Ticketmaster nå et helt nytt design for våre e-postutsendelser med et mål om å fengsle og engasjere mottakerne ytterligere. Takket være grundige tester kan vi også si at det ikke bare er et visuelt løft – det er også et strategisk verktøy for økt billettsalg.

Hva betyr det nye designet for deg?

  1. Forbedret synlighet.
  2. Engasjement i fokus.
  3. Optimalisert for mobil.
  4. Økt salgsfokus – «less is more»

Forbedret synliget

Med en gjennomtenkt ny layout får e-postene våre et forbedret visuelt uttrykk, noe som gir arrangementene dine en større sjanse til å skille seg ut og fange mottakerens interesse.

Engasjement i fokus

Vårt nye design er inspirert av fansens preferanser og atferd. Gjennom intuitiv navigasjon og tydelig presentasjon av arrangementene gjøres overgangen fra interesse til billettkjøp både enkel og naturlig.

Optimalisert for mobil

De aller fleste åpner e-postene våre på en smarttelefon. Vårt nye design er optimalisert for nettopp dette. Men designet fungerer smertefritt uavhengig av om fansen sjekker e-posten på telefonen eller laptop – ingen skal oppleve tekniske hindringer når de ønsker å kjøpe billetter.

Økt salgsfokus
«less is more»

Gjennom tydelige og innbydende «call-to-action»-knapper og et design som veileder brukeren, økes sjansene for vellykket konvertering. Fokus er på å gjøre billettkjøpet så enkelt og innbydende som mulig.

Takket være grundige A/B-tester vet vi at det nye designet, med mindre tekst og en tydeligere «call to action», ikke bare øker engasjementet, men også selger flere billetter.

Oppsummering: Mer enn bare en designoppdatering

Vårt nye e-postdesign representerer en gjennomtenkt strategi for å konvertere passive mottakere til aktive fans. Med målet om å forenkle, engasjere og inspirere, tar Ticketmaster et ytterligere steg mot fremtidens publikumsopplevelse.

Nå din målgruppe med Ticketmasters segmenterte nyhetsbrev

Nå ut til flere fans, og selg flere billetter med våre segmenterte nyhetsbrev. Muligheter for e-postmarkedsføring hos oss er en strategisk fordel for deg i markedsføringen av ditt arrangement. Enten du ønsker å nå tidligere billettkjøpere eller engasjere et nytt publikum, vil vår e-postmarkedsføring hjelpe deg med å selge flere billetter.

Ønsker du å høre mer om vår e-postmarkedsføring, vennligst kontakt med oss på [email protected].

Øk billettsalget med Ticketmaster sine målrettede nyhetsbrev

Ticketmaster opprettet et målrettet nyhetsbrev for å promotere et eksklusivt forhåndsalg i Norge – kampanjen førte tusenvis av fans til artistens markedsplass og oppnådde en konverteringsrate på 52% fra nettvisninger til billettsalg.

Med våre automatiserte e-poster selger du flere billetter!

Visste du at 18 % av billettkjøpere først får informasjon om et arrangement via e-post? Derfor er det viktig å treffe billettkjøperen der de er, til rett tid og med relevant innhold. Vår kontinuerlige automatisering av direkte markedsføring hjelper deg med å markedsføre arrangementet ditt gjennom hele salgsperioden sånn at du selger flere billetter. Med vår unike data når vi ditt publikum basert på tidligere kjøp, interesser og trafikk på Ticketmaster.no. Som kunde av Ticketmaster er du en del av vår automatiske e-postmarkedsføring helt gratis.


Nyheter
Produkter & Løsninger
Våre løsninger
Markedsføring
Nyhet
Markedsføring & analyse
Kontakt oss
Andy White, Freelance WordPress Developer London