Det er forskjell på planer, og planer! Med JCP PRAD i ryggen inviterer vi folk til å lage kule planer. Med kjedelige plikter, og halvveis planer i regnværet ønsker vi at publikum heller skal finne på noe gøy i sommer – enten om det er å ta med bestemor til Vikersund og fly ut verdens største hoppbakke, å drømme seg tilbake til ungdomstiden med we love the 90s & 2000s på Bergenhus Festning eller ta med seg vennegjengen på Slottsfjell og oppleve Karpe i solnedgangen. Noen planer er rett og slett morsommere enn andre.

-Ticketmaster kom til oss med en utfordring der de ønsket hjelp til å gjøre nettsiden til en destinasjon der folk starter sin søken etter noe å finne på – i helgen, i sommer, eller når som helst. De ønsket et konsept som kunne tas ut internasjonalt og leve over tid, noe som vi har levert på. Det er alltid gøy med kunder som er med på å utfordre kategorispråket, og gjøre noe som vekker oppmerksomhet, sier rådgiver i JCP PRAD, Aleksander Steinsvik.

-De fleste av oss har helt normale, men til dels “kjedelige” planer. Dette ville vi belyse og tulle litt med. For det er ingenting galt med å kjøpe nytt halsbånd til katten, male soverommet, rense dusjsluket, eller plukke brunsnegler i hagen, men det er vel strengt tatt ikke det morsomste man gjøre på fritiden. Da er det bedre å sjekke ut hva som skjer på Ticketmaster, sier kreatørene i JCP PRAD Helge Svendsen, Isabelle Eken og Kamilla Wold.

Sjekk ut filmene fra kampanjen!

Visste du at i Finland står de i kø for å få gratis bøtte?

Eller at de i Finland konkurrerer i konebæring?

Og i Sverige bruker de helgen på å sortere lördagsgodis…

Mens i Norge bruker vi fritiden på å drepe brunsnegler…

Hva med noe helt annet?
Sjekk ut hva som skjer på Ticketmaster.

Kampanjen linker inn til vår årlige Sommerguide, og skal gjøre det enkelt for publikum å få en oversikt over sommerens arrangementer. Guiden promoteres bredt i våre markedskanaler og via betalt annonsering på YouTube, Facebook, Instagram, Google Display Network og TikTok.

Årets sommerkampanje rulles ut i flere land

-Kampanjen rulles ut i Norge, Sverige og Finland, og tar tak i litt særegne ting og planer som man gjerne har i de ulike landene – gjort med et glimt i øyet og med de sjarmerende aksentene vi har i Norden. Vi er veldig fornøyde med filmene og naturlig nok spente på mottakelsen, sier Malene Andersen, Brand & Campaign Expert Lead.